• Visita u nostru Store
JIAXING RONGCHUAN IMP & EXP CO., LTD.
page_banner

Breve introduzione di certi materiali castor

TPR hà i seguenti vantaghji: (1) Pò esse trasfurmatu da e macchine di stampa termoplastica generale, cum'è l'injezione, l'estrusione, u soffiu, u cumpressione, è u trasferimentu di muffa;(2) Pò esse vulcanizatu cù a macchina di gomma iniezione, è u tempu pò esse scurciatu da circa 20min à menu di 1min;(3) Pò esse molded è vulcanized da una stampa, cù viloci viloci pressing è cortu tempu vulcanization;(4) I rifiuti generati in u prucessu di pruduzzione (scappamentu di bave è estrusione di gomma di scarti) è i prudutti di scarti finali ponu esse rimbursati direttamente per u reutilizazione: (5) I vechji prudutti TPR usati ponu esse riciclati è riutilizzati per riduce a contaminazione ambientale è espansione. a fonte di rigenerazione di risorse;(6) No vulcanization hè nicissarii à salvà energia.Pigliate u cunsumu d'energia di a produzzione di tubi d'alta pressione per esempiu: 188MJ/kg per gomma è 144MJ/kg per TPR, chì pò salvà più di 25% di energia;(7) U rinforzu di l'autore hè grande, è a formula hè assai simplificata, perchè l'influenza di l'agente di cumpunimentu nantu à u polimeru hè assai ridutta, è a prestazione di qualità hè più faciule da maestru;(8) Si apre novi modi per l'industria di gomma è espansione u campu d'applicazione di i prudutti di gomma.U svantaghju hè chì a resistenza à u calore di TPR ùn hè micca bonu cum'è quella di gomma, è a pruprietà fisica diminuisce assai cù l'aumentu di a temperatura, cusì u scopu di l'applicazione hè limitatu.À u listessu tempu, a deformazione di compressione, a resistenza è a durabilità sò inferjuri à quella di gomma, è u prezzu hè spessu più altu ch'è quellu di gomma simili.Tuttavia, in generale, i vantaghji di TPR sò sempre eccezziunale, mentre chì i disadvantages sò sempre megliu.Cum'è un novu tipu di materia prima di gomma di risparmiu energeticu è ecologicu, TPR hà una prospettiva di sviluppu promettente.

Polyurethane (PU), u nome cumpletu hè polyurethane, hè un compostu polimeru.Hè stata fatta da Otto Bayer in 1937. Polyurethane hè divisu in dui categurie: tipu di poliester è tipu di polieter.Puderanu esse fatte in plastica di poliuretanu (principalmente plastica spumante), fibri di poliuretanu (chjamatu spandex in Cina), gomma di poliuretano è elastomeri.

U poliuretanu molle hè principarmenti una struttura lineale termoplastica, chì hà megliu stabilità, resistenza chimica, resilienza è proprietà meccaniche cà i materiali in schiuma di PVC, è hà menu deformazione di compressione.Havi un bonu insulamentu termale, insulazione acustica, resistenza à u scossa è prestazioni anti-virus.Per quessa, hè aduprata cum'è imballaggio, insulazione acustica, materiale di filtru.

U plasticu di poliuretanu rigidu hè ligeru in pesu, eccellente in l'insulazione di u sonu è l'insulazione termale, resistenza chimica, boni proprietà elettriche, facilità di trasfurmazioni è assorbimentu d'acqua bassu.Hè principarmenti usatu in a custruzzione, l'automobile, l'industria di l'aviazione, i materiali strutturali di l'insulazione termale.

U rendiment di l'elastomeru di poliuretanu hè trà plastica è gomma, resistenza à l'oliu, resistenza à l'usura, resistenza à a bassa temperatura, resistenza à l'invecchiamento, alta durezza è elasticità.Adupratu principalmente in l'industria di i scarpi è l'industria medica.U poliuretanu pò ancu esse usatu per fà adesivi, rivestimenti, pelle sintetica, etc.

Polyurethane apparsu in l'anni 1930.Dopu à quasi 80 anni di sviluppu tecnologicu, stu materiale hè statu largamente utilizatu in u campu di l'arredamento di a casa, a custruzzione, i bisogni di ogni ghjornu, u trasportu è l'apparecchi di casa.

Vantaghji: PVC rigidu hè unu di i materiali plastichi più utilizati.U materiale PVC hè un tipu di materiale non cristalinu.

In l'usu attuale, i materiali PVC sò spessu aghjuntu cù stabilizzatori, lubrificanti, agenti di trasfurmazioni ausiliari, pigmenti, agenti d'impattu è altri additivi.

U materiale PVC ùn hà micca inflammabilità, alta resistenza, resistenza à u clima è eccellente stabilità geomètrica.

U PVC hà una forte resistenza à l'oxidanti, l'agenti riducenti è l'acidi forti.In ogni casu, pò esse corrodutu da l'acidi oxidanti cuncentrati, cum'è l'acidu sulfuricu cuncintratu è l'acidu nitricu cuncintratu, è ùn hè micca adattatu per contactà l'idrocarburi aromatici è l'idrocarburi clorurati.

Disadvantages: E caratteristiche di u flussu di PVC sò abbastanza poveri, è a so gamma di prucessu hè assai stretta.In particulare, i materiali PVC cù un grande pesu moleculare sò più difficiuli di processà (tali materiali sò generalmente bisognu di aghjunghje lubricante per migliurà e caratteristiche di flussu), cusì i materiali PVC cù un picculu pesu moleculare sò generalmente usati.

U shrinkage di PVC hè abbastanza bassu, in generale 0, 2 - 0, 6%.

U PVC hè faciule per liberà gas tossicu in u prucessu di moldura.

Vantaggio di nylon:

1. Alta forza meccanica, bona tenacità, alta resistenza è compressione.A forza di tensione specifica hè più altu ch'è quellu di u metallu, è a forza di compressione specifica hè paragunabile à quella di u metallu, ma a so rigidità hè menu di quella di u metallu.A forza di tensione hè vicinu à a forza di rendiment, più di duie volte più altu ch'è ABS.A capacità di assorbimentu di l'impattu è a vibrazione di u stress hè forte, è a forza di l'impattu hè assai più altu ch'è quellu di i plastichi ordinali, è megliu cà quellu di a resina acetale.

2. A resistenza di fatigue hè eccezziunale, è i pezzi ponu sempre mantene a forza meccanica originale dopu a curvatura ripetuta.PA hè spessu usata in situazioni induve l'effettu di fatigue periodica di i manufatti cumuni di l'escalator è i novi rimi di bicicletta di plastica hè estremamente evidenti.

3. Altu puntu di addolcimentu è resistenza à u calore (cum'è u nylon 46, u nylon altu cristallinu hà una temperatura di deformazione termale alta, chì pò esse usata per un bellu pezzu sottu à 150 ℃. Dopu à rinforzu di fibra di vetru, PA66 hà una temperatura di deformazione termale di più di più di 150 ℃). 250 ℃).

4. Superficia liscia, picculu coefficient d'attrito, resistente à l'usura.Hè autolubrificante è hà pocu rumore quandu hè adupratu cum'è cumpunente meccanicu mobile.Pò esse usatu senza lubricante quandu l'effettu di attritu ùn hè micca troppu altu;Se u lubricant hè veramente necessariu per riduce l'attrito o aiutà à a dissipazione di u calore, l'acqua, l'oliu, u grassu, etc.Dunque, cum'è un cumpunente di trasmissione, hà una longa vita di serviziu.

5. Hè resistente à a corrosione, l'alkali è a maiò parte di i liquidi sali, l'acidu debbuli, l'oliu di mutore, a benzina, i cumposti d'idrocarburi aromatici è i solventi generale, inerte à i cumposti aromatichi, ma micca resistenti à l'acidi forti è l'oxidanti.Pò resiste à l'erosione di gasoline, oliu, grassu, alcolu, alkali debbuli, etc. è hà una bona capacità anti-aging.Pò esse usatu cum'è materiale di imballaggio per oliu lubrificante, carburante, etc.

Svantaghji:

1. Poor absorption d'acqua è stabilità dimensionale.

2. Poveru resistenza à bassa temperatura.

3. A pruprietà antistatica hè povira.

4. Poveru resistenza à u calore.


Tempu di Postu: Feb-04-2023