• Visita u nostru Store
JIAXING RONGCHUAN IMP & EXP CO., LTD.
page_banner

Comu sceglie a rota di caster

1. Selezziunà u materiale di a rota: prima, cunsiderà a dimensione di a superficia stradale, ostaculi, sustanzi residuali (cum'è filing di ferru è grassu) in u situ, e cundizioni ambientali (cum'è alta temperatura, temperatura normale o bassa temperatura) è u pesu chì a rota pò purtà à determinà u materiale di rota apprupriatu.Per esempiu, i roti di gomma ùn ponu esse resistenti à l'acidu, grassu è chimichi.Roti di poliuretano super, roti di poliuretanu d'alta resistenza, roti di nylon, roti d'acciaio è roti d'alta temperatura ponu esse aduprati in diversi ambienti speciali.

2. Càlculu di a capacità di carica: in modu di calculà a capacità di carica necessaria di varii casters, hè bisognu di cunnosce u pesu mortu di l'equipaggiu di trasportu, a carica massima è u nùmeru di roti singuli è casters utilizati.A capacità di carica necessaria di una sola rota o caster hè calculata cusì:

T=(E+Z)/M × N:

-T = u pesu di cuscinettu necessariu di una sola rota o rotelle;

-E = pesu mortu di l'equipaggiu di trasportu;

-Z = carica massima;

-M = numaru di roti singuli è rotule utilizati;

—N = fattore di sicurezza (circa 1,3-1,5).

3. Determinà a dimensione di u diametru di a rota: in generale, u più grande u diametru di a rota hè, più faciule hè di spinghje, più grande hè a capacità di carica, è megliu hè di prutezzione di a terra da danni.A selezzione di u diametru di a rota deve prima cunsiderà u pesu di a carica è a spinta iniziale di u traspurtadore sottu a carica.

4. Selezzione di materiali di rota duru è duru: in generale, i roti includenu a rota di nylon, a rota di poliuretanu super, a rota di poliuretanu d'alta resistenza, a rota di gomma sintetica d'alta resistenza, a rota di ferru è a rota d'aria.Roti di poliuretanu super è roti di poliuretanu d'alta resistenza ponu risponde à i vostri bisogni di manipolazione, ùn importa s'ellu si guidanu in terra in casa o fora;Roti di gomma artificiale d'alta resistenza ponu esse aduprati per guidà in hotel, equipamentu medicale, pavimenti, pavimenti in legnu, pavimenti in tile ceramica è altri pavimenti chì necessitanu pocu rumore è silenziu durante a caminata;A rota di nylon è a rota di ferru sò adattati per i posti induve a terra hè irregolare o ci sò chips di ferru è altre sustanziali in terra;A rota di a pompa hè adattata per a carica ligera è a strada suave è irregolare.

5. Flessibilità di rotazione: u più grande a rota sola rota, u più risparmiu di travagliu serà.U cuscinettu di rulli pò purtà una carica più pesante, è a resistenza durante a rotazione hè più grande.A rota unica hè stallata cù cuscinetti di bola d'alta qualità (acciaio di cuscinetti), chì ponu purtà una carica più pesante, è a rotazione hè più portable, flexible è tranquilla.

6. Cundizzioni di temperatura: cundizzioni di fretu severu è alta temperatura anu un grande impattu nantu à i casters.A rota di poliuretane pò girà in modu flexible à una temperatura bassa di minus 45 ℃, è a rota resistente à alta temperatura pò rotà facilmente à una temperatura alta di 275 ℃.

Attenzione particulari: perchè trè punti determinanu un pianu, quandu u numeru di casters utilizati hè quattru, a capacità di carica deve esse calculata cum'è trè.

Selezzione di u quadru di rota

1. In generale, u pesu di i casters, cum'è supermercati, scole, ospedali, edifici d'uffizii, alberghi è altri lochi, deve esse cunsideratu prima quandu selezziunate un quadru di rota adattatu.Perchè u pianu hè bonu, liscio, è e merchenzie manighjate sò ligeri (ogni caster porta 10-140kg), hè adattatu per selezziunà u quadru di a rota di l'electroplating furmata da stampa di una piastra fina d'acciaio (2-4mm).U so quadru di rota hè ligeru, flexible, tranquillu è bellu.Stu quadru di rota di l'electroplating hè divisu in duie fila di perle è una sola fila di perle secondu l'arrangiamentu di a bola.S'ellu hè spessu spustatu o trasportatu, deve esse aduprata doppia fila di perle.

2. In i lochi cum'è fabbriche è magazzini, induve e merchenzie sò spessu manipolate è caricate assai (ogni castor porta 280-420kg), hè adattatu per selezziunà u quadru di rota cù una piastra d'acciaio grossa (5-6 mm) stampata è forgiata in caldu. e cuscinetti a doppia fila di sfere saldati.

3. S'ellu hè adupratu per trasportà oggetti pisanti, cum'è fabbriche tessili, fabbriche automobilistiche, fabbriche di machini, etc., per via di a carica pesante è di a longa distanza di marchja in a fabbrica (ogni castor chì porta 350-1200 kg), u quadru di rota saldatu. dopu à taglià cù piastra d'acciaio grossu (8-12mm) deve esse sceltu.U quadru di rota mobile usa cuscinetti di sfera di pianu è cuscinetti di sfera nantu à a piastra di basa, in modu chì u castor pò sopportà carichi pesanti, rotate in modu flessibile è resiste à l'impattu.

Scelta di cuscinetti

1. Terling bearing: Terling hè un plasticu di l'ingegneria speciale, adattatu per i lochi umidi è corrosivi, cù flessibilità generale è grande resistenza.

2. Roller bearing: u roller bearing dopu à u trattamentu termale pò suppurtà una carica pesante è hà una flessibilità di rotazione generale.

3. Cuscinetti di sfera: U cuscinettu di sfera fatta di azzaru di cuscinettu d'alta qualità pò purtà una carica pisanti è hè adattatu per l'occasioni chì necessitanu una rotazione flexible è tranquilla.

4. Flat bearing: adattatu per carica alta è ultra-alta è occasioni d'alta velocità.

cose chì necessitanu attenzione

1. Evite esse overweight.

2. Ùn offset.

3. Mantenimentu regulare, cum'è l'oliu regularmente, è l'ispezione puntuale di i viti.


Tempu di Postu: Feb-10-2023