• Visita u nostru Store
JIAXING RONGCHUAN IMP & EXP CO., LTD.
page_banner

Introduzione di caster wheel

I casters sò un termu generale, cumprese ruote mobili, caster fissi è casters di frenu mobile.I casters mobili sò ancu cunnisciuti com'è roti universali, chì a so struttura permette 360 ​​gradi di rotazione;I casters fissi sò ancu chjamati caster direzzione.Ùn anu micca una struttura rotativa è ùn ponu micca turnà.Di solitu, i dui casters sò usati inseme.Per esempiu, a struttura di u trolley hè dui roti direzzione in u fronte, è duie roti universali à u spinu vicinu à u passaghju.I rotelle sò fatti di vari materiali, cum'è rotelle in pp, rotelle in PVC, rotelle in PU, rotelle in ghisa, rotelle in nylon, rotelle in TPR, rotelle in nylon in nucleu in ferru, rotelle in PU in nucleu in ferru, etc.
origine

Hè ancu assai difficiuli di traccia a storia di castors.In ogni casu, dopu chì a ghjente hà inventatu a rota, hè diventatu assai più faciule per portà è spustà l'uggetti, ma a rota pò esse ghjustu in una linea recta.Hè sempre assai difficiuli di cambià a direzzione quandu portanu oggetti pesanti.In seguitu, a ghjente hà inventatu a rota cù una struttura di steering, chì hè chjamata castors o roti universali.L'apparizione di i casters hà purtatu una rivoluzione epocale per e persone chì portanu, in particulare l'uggetti in muvimentu.Puderanu micca solu trasportà facilmente, ma ancu move in ogni direzzione, migliurà assai l'efficienza.

In i tempi muderni, cù l'ascesa di a rivoluzione industriale, più è più equipaghji deve esse spustatu, è i castors sò usati più è più largamente in u mondu sanu.In i tempi muderni, cù u sviluppu cuntinuu di a scienza è a tecnulugia, l'equipaggiu hà più è più funzioni è alta utilizazione, è i casters sò diventati cumpunenti indispensabili.U sviluppu di castors hè diventatu una industria speciale cù più specializazione.

Caratteristiche strutturale

Altezza di stallazione: si riferisce à a distanza verticale da a terra à a pusizione di stallazione di l'equipaggiu.L'altezza di a stallazione di i casters si riferisce à a distanza verticale massima da u pianu di fondu di i casters à a riva di e roti.

Supportu a distanza di u centru di rotazione: si riferisce à a distanza horizontale da a linea verticale di u rivet centru à u centru di u core di a rota.

Radius di rotazione: si riferisce à a distanza horizontale da a linea verticale di u rivet centru à u bordu esterno di u pneumaticu.U spaziu propiu permette à i casters di girà 360 gradi.U raghju di rotazione ragiunate influenza direttamente a vita di serviziu di i casters.

Carica di guida: a capacità portante di i casters quandu si move hè ancu chjamata carica dinamica.A carica dinamica di i casters varieghja secondu i metudi di prova in fabbrica è i materiali di a rota.A chjave hè se a struttura è a qualità di u supportu ponu resiste à l'impattu è a vibrazione.

Carica d'impattu: a capacità portante istantanea di e rotelle quandu l'equipaggiu hè impattu o vibratu da a carica.Carica statica Carica statica Carica statica Carica statica: u pesu chì i caster ponu sopportà in u statu staticu.In generale, a carica statica deve esse 5 ~ 6 volte di a carica di guida (carica dinamica), è a carica statica deve esse almenu 2 volte di a carica d'impattu.

Steering: I roti duri è stretti sò più faciuli di vultà cà i roti morbidi è largu.U raghju di rotazione hè un parametru impurtante di a rotazione di a rota.Se u raghju di rotazione hè troppu cortu, aumenterà a difficultà di guidà.Se u raghju di rotazione hè troppu grande, portarà à u tremore di a rota è accurtà a vita di a rota.

Flessibilità di guida: I fatturi chì affettanu a flessibilità di guida di i casters includenu a struttura di u supportu è a selezzione di l'acciaio di supportu, a dimensione di a rota, u tipu di rota, cuscinetti, etc. A più grande a rota, u megliu flessibilità di guida.I roti duri è stretti nantu à a terra liscia salvanu più sforzu cà i roti morbidi cù bordi piani, ma i roti morbidi nantu à a terra irregolare salvanu più sforzu, ma i roti morbidi nantu à a terra irregolare ponu megliu prutezzione di l'equipaggiu è evità scossa!

zona di applicazione

Hè largamente utilizatu in carretti, scaffold mobile, camion d'attellu, etc.

L'invenzione più simplice hè spessu u più impurtante, è i castors anu sta funzione.À u listessu tempu, u gradu di sviluppu di una cità hè spessu ligata positivamenti cù u numeru di casters utilizati.Per esempiu, Shanghai, Beijing, Tianjin, Chongqing, Wuxi, Chengdu, Xi'an, Wuhan, Guangzhou, Foshan, Dongguan, Shenzhen è altre cità, u tassu di usu di casters hè assai altu.

A struttura di i casters hè cumpostu da una sola rota muntata nantu à un bracket, chì hè stallatu sottu à l'equipaggiu per fà si move liberamente.I caster sò principarmenti divisi in duie categorie:

A. Castors fissi: i supporti fissi sò furnuti cù roti unichi è ponu solu move in una linea dritta.

B. Castors Movable: u supportu di guida di 360 gradi hè equipatu cù una sola rota, chì pò guidà in ogni direzzione à vuluntà.

I roti unichi di casters sò diversi in taglia, mudellu è superficia di pneumatici.Selezziunate a rota adatta in basa di e seguenti cundizioni:

A. Aduprà l'ambiente di u situ.

B. Capacità di carica di u pruduttu.

C. L'ambiente di travagliu cuntene chimichi, sangue, grassu, oliu di mutore, sali è altri sustanzi.

D. Diversi climi spiciali, cum'è umidità, alta temperatura o fretu severu

E Requisiti per a resistenza à l'impattu, a resistenza di collisione è a tranquillità di guida.

Utilizà i materiali

Poliuretano, ghisa d'acciaio, rota di gomma nitrile (NBR), gomma nitrile, rota di gomma naturale, rota di gomma di fluoru di silicone, rota di gomma neoprene, rota di gomma butilica, gomma di silicone (SILICOME), rota di gomma di monomero di etilene propilene diene (EPDM), fluoru rota di gomma (VITON), nitrile idrogenatu (HNBR), rota di gomma di poliuretano, plastica di gomma, rota di gomma PU, rota di gomma di polytetrafluoroethylene (parti di trasfurmazioni PTFE), ingranaggi di nylon, rota di gomma POM, rota di gomma PEEK, ingranaggi PA66.


Tempu di posta: 08-Jan-2023