• Visita u nostru Store
JIAXING RONGCHUAN IMP & EXP CO., LTD.
page_banner

Introduzione di trolley

1、 Chì hè a funzione di u trolley

U carrettu hè un veiculu di trasportu imbuttatu è tiratu da a forza di travagliu.Hè generalmente fattu di acciaio inox, plastica, profili d'aluminiu è altri materiali.Sicondu diverse esigenze di funziunamentu, hà diverse strutture di corpu.A struttura di u carrettu mudernu hè generalmente cumpostu di scheletru d'acciaio inossidabile, piastra di maglia di filu, colonna d'acciaio è roti, è hè dotatu di fusti rotanti.I roti sò pneumatici solidi o pneumatici.A funzione di u carrettu hè di serve cum'è un veiculu di turnover per u trasportu di merchenzie, è una parte di u voluminu hè relativamente chjucu Quandu si tratta di merchenzie ligeri, hè più convenientu di utilizà un carrettu, chì pò riduce a difficultà di trasportu manuale, riduce. torna fatigue, è riduce u numeru di viaghji durante u trasportu di merchenzie.Cù i vantaghji di low cost, mantenimentu simplice, funziunamentu convenientu è pesu ligeru, hè largamente utilizatu in l'alimentariu, a medicina, a chimica, u magazzinu, i magazzini, i centri commerciali è altre industrii.

2 、 Chì sò i tipi di carretti

Cum'è una spezia di veiculu di trasportu manuale, u carrettu hè cunvene à utilizà, è hà parechji tippi, chì ponu esse divisi in diversi tipi secondu e diverse norme di classificazione.

1. Per numeru di roti:

(1) Carriola: A carriola pò guidà nantu à passerelle strette, ponti tempuranee è passerelle, pò turnà in u locu, è hè assai cunvenutu per dump merchenzie.

(2) Carru à manu à duie rote: ci sò principarmenti carretti di tigri, carretti di scaffali è carretti di bucket per a manipulazione di materiali in massa

(3) Carru à manu à trè roti: cumparatu cù un carru à dui roti, u carru à trè roti hà un caster rotativu supplementu chì pò rotà intornu à l'asse verticale, è pò aghjustà automaticamente à a direzzione cù a minima resistenza di corsa cum'è a direzzione di u muvimentu di u veiculu. cambiamenti.

(4) Carru à quattru roti: u carru à quattru roti hà duie rotelle rotanti chì ponu girà intornu à l'assi verticale.

2. Sicondu l'usu di casters

(1) Tipu horizontale di Castor: una estremità hè duie rotelle fissi, è l'altra estremità hè duie rotule rotative mobili o rotelle rotative mobili cù freni.L'altezza hè generalmente bassa.

(2) Tippu di equilibriu Castor: tutte e quattru roti sò rotelle rotanti cù alta flessibilità, adattate per a carica ligera

(3) Tipu equilibratu di sei rotelle: ci sò sei roti, duie rotelle fissi in u mezu, è duie rotelle rotanti à e duie estremità.

3. Per scopu

(1) Tipu tridimensionale è multi-layer: aumenta u spaziu per e merchenzie per esse guardatu, è cambia u tavulinu tradiziunale unicu in un tavulinu multi-layer, chì hè più convenientu per coglie, è hè spessu usatu. per a cugliera.

(2) Tipu di piegatura: Hè cuncepitu per esse plegable per comodità di trasportu.In generale, a barra di spinta hè plegable, chì hè assai còmuda d'utilizà è di trasportà

(3) Tipu di elevazione: equipatu di una tavola elevatrice, u trolley elevatore pò esse usatu per trattà i prudutti di metalli cù un picculu voluminu è un pesu pesu o quandu hè difficiule di spustà manualmente, ma u stacker ùn pò esse usatu.

(4) Tipu di scaletta: u trolley cù scala hè principalmente utilizatu in u centru logisticu.U trolley cù una altezza di scaffale alta serà utilizatu


Tempu di Postu: Feb-04-2023